Обмін та повернення

повернути товар можна протягом 14 днів після покупки товару.

на повернення приймається товар без слідів використання і з неушкодженою заводською упаковкою.

повернення товару здійснюється за рахунок покупця. на той же склад, з якого був відправлений товар покупцеві. повернення за рахунок покупця за цінами Нової Пошти. гроші покупцеві повертаються на карту протягом 10 днів з моменту отримання повернення ваша посилка може перебувати у відділенні Нової Пошти 5 робочих днів з моменту надходження. Якщо за цей час ви її не заберете, замовлення буде відправлений без повідомлень.

1. Повернення та обмін товару належної якості

ви можете відмовитися від замовленого товару в будь – який час до його отримання, а після отримання-протягом 14 днів. Повернення Товару належної якості можливий у разі, якщо збережено його товарний вигляд (цілісність упаковки, пломби, ярлики), споживчі властивості, а також документ, що підтверджує факт і умови покупки зазначеного Товару (замовлення Покупця). Для повернення товару також необхідний документ, що засвідчує особу. При поверненні товару належної якості, alanis.com.ua поверне його вартість не пізніше ніж через 7 днів з моменту отримання товару і вашої письмової заяви, проте в межах зазначеного терміну ми маємо право провести експертизу товару з метою визначити його якість і збереження споживчих властивостей. Згідно із Законом України експертиза може зайняти від 30 до 60 днів.

ви маєте право обміняти товар належної якості на аналогічний протягом 14 днів з моменту отримання замовлення, не рахуючи дня покупки, у разі якщо товар не підійшов Вам за споживчими властивостями (не відповідає заявленим параметрам, не підходить ), або комплектації. Обміну не підлягають товари належної якості, що володіють індивідуально-визначеними властивостями, якщо вказаний товар може бути використаний виключно покупцем. Якщо на момент вашого звернення по обміну товару, аналогічний товар відсутній у продажу alanis.com.ua, ви можете відмовитися від товару і вимагати повернення його вартості. Увага! При відмові від товару, в разі якщо він є частиною комплекту, повернення може проводитися тільки повним комплектом.

2. Претензії по товару неналежної якості

під товаром неналежної якості мається на увазі товар, який несправний і не може забезпечити виконання своїх функціональних якостей. Отриманий товар повинен відповідати опису на сайті. Незначна відмінність елементів дизайну, оформлення, кольору, матеріалу виготовлення від заявлених на сайті не є підтвердженням несправності або дисфункції товару. Зовнішній вигляд і комплектність Товару, а також комплектність всього Замовлення повинні бути перевірені Одержувачем в момент отримання товару. Після отримання Замовлення претензії до зовнішніх дефектів товару, його кількості, комплектності та товарного вигляду не приймаються. Якщо вам був переданий товар неналежної якості, і воно не було заздалегідь обумовлено продавцем, ви маєте право скористатися положеннями Закону Про захист прав споживачів. У зв'язку з особливостями дистанційного способу продажу,

ви маєте право відмовитися від виконання договору купівлі-продажу, повернути товар неналежній якості і вимагати повернення сплаченої за товар грошової суми. Будь-які з перерахованих вимог повинні бути пред'явлені вами в письмовій формі за допомогою заповнення заяви

3. Порядок повернення товару

для повернення Товару, а також у разі пред'явлення претензій до якості товару необхідно буде зробити наведені умови повернення товару:

у разі повернення Товару належної якості передати товар в упаковці і повній комплектації з усіма комплектуючими і повним комплектом приладдя, зазначені в технічній документації (технічний паспорт або замінює його документ). Товар не повинен мати механічних дефектів. У разі повернення Товару неналежної якості, крім документів, перерахованих вище, необхідно надати:

чек про оплату;

документ, що підтверджує факт придбання Товару у продавця.

згідно із законодавством продавець відповідає за недоліки Товару, на який не встановлено гарантійний термін, якщо покупець доведе, що вони виникли до передачі товару покупцеві або з причин, що існували до цього моменту. Відносно товару, на який встановлено гарантійний термін, продавець відповідає за недоліки Товару, якщо не доведе, що вони виникли після передачі товару Покупцеві в результаті порушення Покупцем правил використання, зберігання або транспортування товару, дій третіх осіб або непереборної сили.

продавець зобов'язаний прийняти товар неналежної якості у покупця і, в разі необхідності, провести перевірку якості товару. Продавець зобов'язаний провести перевірку в термін не більше 30 календарних днів. У разі, якщо товар був проведений за межами України, перевірка може зайняти до 60 днів. Після проведення перевірки може бути проведений гарантійний ремонт товару з недоліками, що виникли з вини виробника. Якщо проведення ремонту неможливо, то при пред'явленні експертного висновку у встановлені законом терміни ми зробимо заміну товару із заводським дефектом на товар належної якості або повернення грошових коштів протягом 10 днів з дня пред'явлення такої вимоги. Для отримання додаткової інформації, а також для розгляду претензій до якості товару в індивідуальному порядку і прийняття рішення, просимо вам направити звернення до відділу продажів alanis.com.ua по ел поштою shop@alanis.com.ua просимо вас детально викласти проблему з товаром. Ваша претензія буде розглянута протягом 5 робочих днів з моменту отримання. Ми постараємося знайти оптимальне для вас рішення.

адреси відправки узгоджених повернень, товар повинен відправлятися на вказаний менеджером склад компанії-перевізника:

повернення товару здійснюється виключно перевізником Нова Пошта!

Обов'язково необхідно повідомити менеджеру alanis.com.ua номер декларації відправленої посилки, номер замовлення або номер мобільного телефону Клієнта (на який оформлялося дане замовлення).

категорично не допускається наклейка скотча, а також будь-які уточнюючі написи на упаковці товару!

4. Умови повернення грошових коштів

4.1 повернення невикористаних клієнтом грошових коштів проводиться тільки після:

a) отриманої від клієнта заповненої заяви на повернення грошей

b) надання копії документа, що посвідчує особу

4.2 повернення грошових коштів за повернутий клієнтом товар здійснюється тільки після:

a) виконання всіх необхідних умов повернення товару (Див.п. 3. Порядок повернення товару)

b) заповнення заяви на повернення грошей (Див.п. 4. 1 а))

c) надання копії документа, що посвідчує особу

при поверненні товару належної якості alanis.com.ua поверне його вартість не пізніше ніж через 10 днів з моменту отримання товару. Повернення грошових коштів здійснюється способом, яким здійснювалася оплата товару-поштовим / банківським переказом на зазначені Покупцем у заяві на повернення грошей реквізити, або готівкою. Повернення грошей здійснюється тільки на підставі заяви на повернення грошей із зазначенням ПІБ і тільки при пред'явленні документа, що посвідчує особу.

заяви необхідно висилати електронною поштою: shop@alanis.com.ua.

Повний та актуальний текст редакції Закону Про захист прав споживачів за посиланням: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1023-12< / a >